In ons vorige blogbericht bespraken we hoe je aan de hand van enkele eenvoudige vragen te weten komt of je website verouderd is.
Stel je deze vraag nog steeds? Klik dan op de link.
Maar wat zijn de gevolgen van een verouderde website?
Het antwoord is vrij eenvoudig en kunnen we aan de hand van een analogie beschrijven.
Stel dat je op zoek bent naar kleding, dan ga je naar enkele kledingwinkels. Maar alvorens de winkel te betreden kijk je in de etalage welke kleding ze hebben.
DUS op basis van de etalage ga je een beslissing maken.
De bezoekers van een website doen eigenlijk hetzelfde. Ze bekijken jouw etalage. Ligt deze vol oude kleding, dan zullen ze niet binnenkomen. Ze zullen je dus niet contacteren voor meer informatie. Je zal dus geen nieuwe klanten aantrekken.
Gezien de economische uitdagingen is het dus geen overbodige luxe om je website eens te herbekijken. Ga jij nieuwe klanten binnenhalen of wegjagen?
Kijk gerust rond in onze etalage en aarzel niet om contact op te nemen.